Vítejte na našem novém webu! Welcome to our brand new webside!

11.03.2014 10:00

Tak jsme se konečně pustili do přestavby našich webových stránek, abychom je přizpůsobili aktuálnímu dění a situaci.

Jak jsem uvedla dříve, budeme chovat pouze mainské mývalí kočičky. 

Přidáváme více odkazů, kde bychom rádi uvedli i to, jak to u nás vypadá, jaká je naše filosofie chovu a jak se u nás chlupáči mají.

Doufám, že se Vám u nás na stránkách bude líbit a budete se k nám rádi vracet.

 

So, finally, we started to rebuild  our webside. We would like to make them more actual and change somethings.

How I said before, we will breed only maine coons and we will make our best to have healthy and beautiful kittens.

Hope you will like it and come back!

Novinky

01.02.2019 13:46

V prosinci 2018 jsem úspěšně dokončila on-line kurz v angličtině pro chovatele na www.pawpeds.com. Stala jsem se díky tomu první chovatelka mainských mývalích koček v ČR a SK. Jsem opravdu ráda, že jsem kurz absolvovala. Doufám, že se tak stane motivací i pro další chovatele. Chovatel nemůže čerpat pouze z praxe i teorie je důležitá.

A jako další motivace pro další chovatele je novinka, že od jara 2019 bude otevřen i první kurz G1 v češtině!

Děkuji všem, kteří mi během kurzu byli silnou podporou :-).

 

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Kontakt

JoshuaTree (TICA) Přibice, Brno-venkov
The Czech Republic
joshuatreecattery@gmail.com